Dag 3, Lördag.

Morrn =)
När vi alla hade vaknat, klätt på oss, käkat frukost å allt det så åkte vi, ledda av Lisa å Jan, till ett köpcenter, det va fett nice :) spenderade ca 150$ (ca 900 kr) Men jag fick mkt =D 5 st jättesöta klänningar! ett par flipflop  å ett par svarta ballerinaskor, å så ett par solglasögon =)

Sen kl 1 så skulle vi tillbaka till bilen å åka iväg, men alla skulle på toa först, så jag passade på å byta om till en av klänningarna. Så när jag står å väntar på Lotta så kommer det en kvinna, hon kollar på mig å säger "That´s a really cute dress" glatt, å sen går hon. Å sen går vi ut på väg tillbaka till bilen, å då e det nån kille som säger "Cute dress".
Det e verkligen en sak jag gillar med Amerika, alla e så otroligt snälla, trevliga, pratsamma, oblyga å hjälpsamma! =) Vart man än vänder sig så möts man av ett leende ansikte å någon som säger "Hi, how are you". Jättekul tycker jag =)

Men iaf, sen packade vi in oss i bilen å påbörjade resan mot Lake Tahoe, det tog ca 5 timmar. När det inte va så långt kvar så stannade vi å handlade mat på Safeway. Själv köpte jag en bok "The summerhouse", en nyckelring å en rakhyvel, så sen åkte vi upp till huset. När man kom in så stog man å bara "wow". Va ett skitfint hus! Jag skulle så inte banga på å bo där =D
Jag valde iaf ett rum längst ner, så jag gick å packade upp lite å sen käkade vi kvällsmål, bråkade lite med pappa. Men nu ska jag iaf sova, delar dubbelsäng med Viktor, så jag ska släcka nu innan han börjar klaga xD
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0