Dag 7, Onsdag.

Tja
Idag väcktes jag kl 9, då va redan alla andra vakna =P Så jag gick upp å käkade frukost, sen nördade jag lite DS å sen åkte vi iväg för å kolla på vattenfallet. Det skulle tydligen vara svårare än det förra. Det tog oss 10 min dit =P sen fotade vi å sånt i va 30 min å sen gick vi tillbaka ^^ Men för å gå den svårare stigen så behövde man tillstånd, men det hade vi inte vi som tur var xD

När vi hämtat vår matsäck å satt å käkade den ute i skogen, kom det massa "blå-fåglar" som vi kallar dom och massa chipmunks =) Alltså piff & puff-djur =) Å jag fick en del fina bilder ^^ Sen åkte vi hem å på vägen hem så klarade jag alla missions på mitt spel XD När vi kom hem så la jag pussel å sen drog alla utom jag, Charlotte å Viktor på promenad. Så jag å Charlotte satt å disskuterade kärlek å pussar xP Jag fick reda på att hon har pussat två st å hånglat (Hon e fan bara 8!! :O) med en.
Sen kom iaf resten av familjen hem å alla fick berätta om sin första kyss, haha xD Sen la jag mer pussel å sen käkade vi spaghetti med köttfärssås å vi va helgalna å flum som fan, blev ett antal skrattattacker xD Sen la jag med pussel medans resten av familjen körde frågesport ^^
Sen gick mamma å pappa å Lotta å la sig å vi kollade klart filmen innan vi oxå la oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0