Dag 8, Torsdag.

Tja =D
Idär när jag vaknat å fixat mig så satte jag igång med pusslet igen, satt i massa timmar =P Resten åkte iväg å shoppade å spelade tennis,men jag satt å la pussel ;P Jag älskar å lägga pussel ^^ Å när jag väl har börjat med ett å kommit en bit så vägrar jag å ge upp =P
När resten kommit hem så käkade vi pizza å sen pusslade jag mer ;) Men sen slet jag mig å gick ner å badade, det va riktigt skönt ^^ Sen satt jag med fötterna i vattnet å tänkte på massa olika saker. Mamma sa att jag såg ut som jag brukar se ut när jag sitter hemma å kollar på fiskarna. Kan väl stämma, för när jag sitter å kollar på fiskarna brukar jag sitta å tänka, å det gjorde jag då oxå när jag satt å kollade ut på vattnet ^^ Men det va riktigt skönt å sitta där i nån timma med fötterna i vattnet å bara tänka =)

När jag kom hem så satt jag ett tag till med pusslet, sen käkade vi glass, badade badkar å sen mer pussel, men då hjälpte familjen till, så det blev ritkigt flum xD Tillslut, efter många gömda bitar så gick vi ihop pusslet! =D 1000 bitar på 2 dagar, å jag gjorde det nästan helt själv ;P Familjen hjälpte till med de sist 50-70 bitarna =P Ganska bra jobbat tycket jag ^^
Sen tvättade vi kläder å städade å packade för imorgon så drar vi tidigt till Bodie å Yosemiti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0