..

Tja, e hemma nu. Blev en 45 mins promenad, va skönt å va ute å gå, känns lite bättre nu =>
Farfar e här nu iaf, å Janne (min förra valthornslärare) hade skjutsat hem Fredrik så dom stog ute å pratade lite, så jag gick ut å hälsade. När jag väl stog där så kom jag på att det va typ några år sen jag sist pratade med honom :S Jag slutade med Valthorn i 6:an, å jag vet att han blev jättebesviken på mig då, å sen om jag pratade med honom va det på telefon när han ringde å sökte Fredrik. Men jag märkte nu oxå att han fortfarande e sur/besviken på mig för att jag slutade mig. Hans första fråga va "Ångrar du dig fortfarande?" (Han envisas med att jag ångrar mig =P) Men jag skrattade nej, å då pratade han vidare med Fredrik.

Sitter å spelar lite gitarr nu iaf =) Har spelat lite High School Musical-låtar =D För när vi va i Amerika så köpte vi massor med noter, å jag fick två böcker, en med alla high scool musical 1 låtar, å en med alla high school musical 2 låtar ;P
Men jag funderar på å leta upp låten Iris med Ronan Keating å se om den e någorlunda lätt så man kan lära sig den, för den e riktigt bra =D
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0