Glad hund! =D

Ojojoj, va kul det va å va ute med Dharma! =D Nu när hon har gått ner i vikt så är hon mycket gladare, hoppigare å hon lyssnar bättre =D Jag va ute med henne i 45 min. Vi gick via vippan å så upp till fruängen å därifrån ner till Långbroparken å så hem. Å hon gick lös hela vägen =D Vi mötte på hundar å människor, å hon var hur duktig som helst =D Å när hon gjorde något rätt å hon visste det så började hon hoppa å ville leka ^^ Så när vi kom till Långbroparken så fick hon springa av sig, å hon sprang i säkert 8-10 min, runt, runt å gjorde av med energi =P Så det va riktigt roligt å se ^^ Hon badade lite i dammen oxå, så när vi kom hem så duschade jag av henne å borstade henne (Shit va mkt päls det blev!!! =P). Klippte klorna oxå å rengjorde hennes öron, det gillade hon ;) Men nu e hon trött så hon ligger på mina fötter å sover nu ^^ Själv blev jag oxå ganska trött =P Men det va riktigt skönt med en tidig morgonpromenan =) Från 7:00-7:45 va vi ute =)

Funderar på å kanske teckna lite nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0