Go´morgon =)

Tjenare =)
Sov jättegott inatt i min egna säng, tihi ^^ Låg å kelade jättemkt med Sigge innan jag somnade, å det roliga va att när jag vaknade så låg han exakt likadant som han låg när jag somnade ^^ Han låg på rygg med huvudet på min arm xD Jättmysigt =D Så när jag vaknat så kelade jag med honom i ca 30 min till kl 8, då gick jag upp å satte igång med frukosten. När jag käkat å städat lite på rummet så tog jag Dharma på en 30 mins promenad =) Hon e ju smal nu, så då måste jag ju hålla henne så ;) Själv så måste man gå ner de 4 kilona som jag gått upp nu >.< Min mormor väger ju för fan 66 kg nu! Det e ju mindre än vad jag väger, pinsamt! =P

Men iaf =P När jag varit ute med Dharma så städade jag ännu mer, sen hamnade jag här med Sigge i knät ^^ Men jag ska ner å tvätta nu! Har typ massor med smutstvätt =P Å så ska jag handtvätta alla mina klänningar oxå -.-' Jobbigt värre =P Men men, det måste göras =P
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0