Hemma =)

Tjenare, kom precis hem från Adelsö. Har varit jätteskoj där =D Vi kollade som sagt på "raise you voice" igår igen, å jag satt å dreglade över Oliver James ;)

Idag så kollade vi lite tv å spelade lite kort, å så va vi iväg till en gammal vikingaborg å kollade utsikten å snackade lite om hur det va å leva på vikingatiden ^^ Sen hittade vi en pytteliten fjäderboll (fågelunge allså) på vägkanten som ramlat ut från sitt bo, den hade två döda syskon bredvid sig =( Men vi fick den å pipa lite å då svarade mamman, så vi lät den va ett tag å gick tillbaka nån timme senare, men då va den fortfarande kvar, å mamman verkade inte hitta den =( Men det fanns inte så mkt å göra, men jag hoppas mamman hittade den till slut iaf.
Sen fick vi skynda oss hem, det va två min kvar tills färjan skulle gå när vi började åka, men vi hann precis ^^ Färden hem gick bra, Charlie gled runt lite där bak bara, men annars gick det bra ^^  Gick av vid Madde å hämtade min singstar-mic (som legat där hur länge som helst =P) å min locktång och hårborste (som legat där sen balen) Sen lekte Myran å Charlie lite, sen kramade vi å sen gick jag hem ^^

Nu har jag precis snackat med mamma i tel, å nu tänkte jag kolla lite bloggar, å sen gå ner å sjunga, för det va länge sen =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0