Hemma! =D

Tja!
Nu är jag hemma efter en underbar semester! Har haft så jävla kul! =D =D Har precis kommit hem. Farfar, mormor, låtsasmorfar och Dharma hämtade oss på Arlanda, så vi åkte hem å vi har berättat lite smått vad vi gjort å vi har visat de sakerna vi har köpt.

Ska skriva dag-för-dag inlägg sen =P Blir mkt å skriva >.< XP Har ju skrivit resedagbok varje dag, så jag ska komma ihåg ganska precis vad jag har gjort ^^ Kommer en bra- och dåliglista sen oxå =)
Ska ladda in musik på min nya rosa Ipod nu ;)

Fan va jag har saknat min kära blogg, msn å mobilen!
Puss å kram <3 =D

/C

PS. Kom in på mediaprofilen på Kärrtorp =D Stort grattis till mig xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0