I'm back! =D

Hej hej, nu är jag hemma från landet =)
Har haft jättekul faktiskt, va skitkul att Alex å Charlie fick följa med! =D Första dagen satt vi å pratade jättemkt. Drömde lite om framtiden, å såg tillbaka på det som har varit =) Det va riktigt länge sen vi satt å pratade om lite djupare saker, så det va kul å få göra det =) Sen blev det massor med tv-tittande andra dagen ^^ Vi va ju såklart ute med hundarna oxå, å nere i byn lite =)
Men nu har vi iaf precis kommit hem, vi lämnade av Alex å Charlie, sen åkte vi hem å nu ska väl alla gå å lägga sig typ (inte jag då =P, jag känner mig inte så trött xP)
Jag har fortfarande inte fått det mailet jag väntar på!! =(
Men jag ska läsa lite bloggar nu, har ju missat några dagar ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0