Listor på G ;)

Hehe, håller på å skummar igenom hela min blogg å såg några listor som jag läste igenom, å såg att jag har gjort en del saker nu som jag inte gjort då =P Så drf ska jag göra om dom nu ^^

Vad blir ditt namn baklänges:
Enilorac
Platt eller lockigt hår?
Platt
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja.. det har det säkert ;P
Vad har du för startsida på internet:
aftonbladet.se
Vem ringde du senast:
Alexandra ^^
Tycker du att sengångare är söta:
Njaa..sådär :P
Har du haft vattenkoppor:
Aa
Har du någon gång testat karate:
Nope
Vilken mobilsingnal har du:
Har typ alltid på ljudlöst bara xP
Morötter eller pommes frites:

Pommes xD
Vad längtar du mest till just nu:
Tills jag får mitt mail som jag väntar på xD
Vilken tv-serie är bäst:
Andra Avenyn!
Kan du gå ner i spagat:
Haha, nej, verkligen inte :P
Vad är du mest rädd för i hela världen:
vet inte.. att bli ensam kanske..
Har du varit kär i en kändis:
Japp :D
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Jaa, alltid xD
Vad ska du döpa dina barn till:
Ezmeralda, Zack, Zimon, Zabina (Ja, jag gillar Z ;))
Sol eller snö:
Sooool :D
Snyggaste läraren:
Har ingen lärare alls för tillfället XD

Är du mörkrädd:
Lite =P
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt
Godaste drickan till frukost:
Mjölk eller juice =)
Duscha eller bada:
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill:
Självklart ^^
Sjunger du på toan:
Nej =P Bara i duschen :P
Är du höjdrädd:
Lite :P
Vilket land vill du åka till:
Någonstans i Afrika :D
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Jag å Viktor skulle flytta på vårt soffbord. Jag trodde vi skulle flytta ut det så han kunde dammsuga, men det skulle vi inte, så medan jag gick åt ena hållet så gick han åt andra, till slut fick vi det rätt, å då började vi skratta xD
Vad tänker du göra nu:
skriva ett till test :P

Hur "bad" är du?

1) rökt/ röker ciggaretter [x]
2) dricker/ druckit alkohol [x]
3) sovit i samma säng som någon med samma kön [x]
4) sovit i samma säng som någon med motsatt kön [x]
5) varit hög [ ]
6) varit kär i nån av samma kön [ ]
7) haft sex med flera stycken samtidigt [ ]
8) kollat på porr [x]
9) köpt porr [ ]
10) strulat offentligt [x]
TOTAL: 6

11) umgåtts med mördare [ ]- tror inte det :P
12) gett någon sömnmedicin [ ]
13) ljugit för dina föräldrar [x]
14) ljugit för en vän [x]
15) smugit ut ur ditt hem [x]
16) gjort något farligt [x]
17) skärt dig själv [x]
18) gjort någon illa [x]
19) önskat att någon ska dö [x]
20) sett någon dö [ ] 
TOTAL: 7

21) haft utegångsförbud [x]
22) stannat ute hela natten [x]
23) ätit ett helt paket glass för dig själv [x]
24) varit hos en psykolog [x]
25) varit hos en drogrehabilitering [ ]
26) rakat av ditt hår [ ]
27) gjort sönder någons biljett [ ]
28) varit med på göra sönder något [x]
29) varit på en fest [x]
30) vart på en bar [ ]
TOTAL: 6

31) vart på en vild fest [ ]
32) sett the Mardi Gras [ ]
34) vart i afrika [ ]
35) sniffat något [ ]
36) bär/burit svart nagellack [x]
37) bär armband [ ]
38) bär t-shirtar med tryck [ ]
39) lyssnar på rapp [ ]
40) äger en kr cd [ ]
TOTAL: 1

41) vart goth [ ]
42) klätt dig horigt [ ]
43) vart punkare [ ]
44) vart alternativ [ ]
45) stulit något [x]
46) vart så full att du inte kommer ihåg något [/]- kommer ju ihåg lite.. men vissa delar e borta =P
47) svimmat [ ]
48) vart full och trillat omkull [x]
49) vart förälskad i en granne [ ]
50) haft någon snokande i ditt rum [x]
TOTAL: 3 ½

51) snokat i föräldrarnas rum [x]
52) haft sex med någon av samma kön [ ]
53) vart på en konsert [ ]
54) förstört något på en konsert [ ]
55) blivit kallad slampa [x]
56) kallat någon för slampa [x]
57) installerat högtalare i din bil [ ]
58) gjort sönder en spegel [x]
59) vart i samma rum som någon som har sex [ ]
60) använt någon annans tandborste [x]
TOTAL: 5

61) ludacris är din favoritrappare [ ]
62) sett en olagligt nerladdat film [x]
63) laddat ner filmer olagligt [x]
64) skolkat [x]
65) ätit diskmedel [ ]
66) gått på intervju [ ]
67) mobbat någon [ ]
68) gått ifrån en resturang utan att betala [ ]
69) tänt eld på något [x]
70) ljugit om din ålder [x]
TOTAL: 5


71) ägt en liten lägenhet [ ]
72) snott din kompis pojkvän/flickvän [ ]
73) velat ha kompisens pojkvän/flickvän [ ]
74) vart i bråk med polisen [ ]
75) pratat med en främling [x]
76) kramat en främling [x]
77) kysst en främling [x]
78) liftat med en främling [ ]
79) blivit sexuellt utnyttjad [/]-- hmm..jag har blivit taffsad på iaf =/
80) utnyttjat någon sexuellt [ ]
TOTAL: 3 ½

81) träffat någon du träffat på nätet [x]
82) vart inne på datorn i 12 timmar i sträck [x]
83) pratat i telefon i mer än 5 timmar i sträck [x]
84) kollat på tv 12 timmar i sträck [x]
85) vart vid en eld [x]
86) blivit kallad dålig förebild [x]
87) vart förbannad [x]
88) gjort ett elakt spratt på någon [x]
89) dansat på en fest [ ]
90) fuskat på ett prov [x]
TOTAL: 9


91) fuskat på en läxa [x]
92) gett bort något du gjort själv [x]
93) blivit puttad i en pool [x]
94) lekt i en pool [x]
95) kollat på mtv 5 timmar i sträck [ ]
96) vart förälskad i någon som är 10 år äldre än du själv [x]- haha så lätt som jag blir kär i folk, så Ja :P
97) vart förälskad i någon som är yngre än du [x]
98) använder eyeliner [ ]
99) använder foundation [ ]
100) skrattat åt någon som blev sårad [x]
TOTAL: 7


Totalt: 53

10-20= goodie good
21-30= a little rebelious
31-40= getting hot baby
41-50= rebel
51-60= total bad girl/boy
61-70= bitch/asshole
71-80= cant believe you made it this far
81-90= fucking bad ass
91-100= see u in hell

Oops, förra gången va jag en rebel, nu är jag en total bad girl =P

Det va dom jag orkade =P Ska ner å spela lite guitar hero nu ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0