Magen säger *knorrrr*

Precis, vi har fortfarande ingen mat, och jag e hungrig som en.. jag vet inte vad =X
Jag gick ju å la mig förut å försökte somna, å så hör jag msn-ljudet en gång, jag drar täcket tättare runt mig. En gång till, jag skriker att jag e trött xD En gång till, då går jag motvilligt upp å sätter mig å börjar chatta =P Men det va Alex som skrev, så det va ju tur att det va nån rolig person iaf ^^ Å vet ni vad!?!?!? =D Hennes morsa ska göra TOMATSOPPA idag! =D Nån gång vid 3-4 kanske ^^ *mums* Jag ska såå dit å käka ^^ Men pappa e å handlar, så jag lär käka lite annat innan oxå för just nu känns det som om jag ska dö av hunger >.<

Fan, måste städa sen oxå >.< För imorn kommer Alex, Madde, Elin å Mimmi hit, så då kan det inte se ut som det gör just nu =P Men det gör jag ikväll, orkar inte det nu xP
Ska ringa pappa nu å se om han e på väg hem =P
Puss å kram

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0