Magont..

Usch.. går omkring med en ständig klump i magen och magont hela tiden =/ Både vill och vill inte veta vad pappa kommer få för svar imorgon. Allt jag vill är att han ska komma hem med ett stor leende och säga att dom blandat ihop provsvaren. Men så vet jag ju att det inte är. Så det jag hoppas på nu är att det inte har spritt sig allt för mkt, och att dom vet att han kommer att överleva det här.
Tänk om det inte alls blir så? Tänk om dom säger att det tyvärr inte finns någon chans att han överlever, att han har haft det så länge, att det inte finns något att göra, och att det spritt sig allt för mkt..
Ne usch.. inte tänka sånt.. då blir jag bara ännu deppigare.. ne, ska lägga mig i sängen å försvinna in i böckernas värld ett tag nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0