Mamma Mia!

Hej hej, nu är jag hemma efter att ha sett en otroligt bra film =D tyckte den va jättebra, så om det e nån som ska gå på bio men inte vet vilken, gå på Mamma Mia! =D

Gick ju hemifrån kl 14:15, sen på tåget så kom det på två st killar, å den ena va skiiitsnygg, å dom satte sig på sätena bredvid mig, å sen började dom prata!! OMG, jag trodde jag skulle dö, xD Dom pratade med brittisk accent, ååååh, jag blev sååå kär ;D

Sen iaf så mötte jag mamma utanför hennes jobb, å vi gick till biografen Saga och köpte biljetter, sen gick vi till McDonals, jag ville ha ett glas vatten, å sen kollade vi lite i en djurbutik å sen gick vi för å se bion,
Bion va då jättebra ;) Å efteråt så gick vi å köpte blommor, en bukett med blandade blommor, å en orkidé, å så köpte vi körsbär och jordgubbar oxå. Det e till imorn.. vi ska ju som sagt ha vårt familjemöte då när vi vet lite mer om pappas cancer..
På hemvägen iaf så pratade jag å mamma på, å mamma berättade om sina kärlekar hon hade när hon va yngre,och hur sura alla blev om hon va med någon kille =P Så det va lite skoj ^^ Vi gick av vid hägerstensåsen och gick hem därifrån, och när jag kom hem så käkade jag, å sen hamnade jag här :P

Men nu har jag inge mer å skriva, så ni får ha det så bra =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0