Mmmm

Aaaah, guud va skönt med ett varmt bad ^^ Skönt å va hemma oxå =D
Men iaf, vad jag har gjort på landet...

Eftersom att jag tycker att det är ganska tråkigt på landet så har jag lite olika saker att fördriva tiden med. Började bl.a med ett 2000-bitars pussel, läste ut en bok, klarade nästan ut hela Zelda på Nintendo DS, och så klart, så kollade jag på tv ^^ Så jag har sett en hel del bra serier och filmer. Kollade typ en heldag på serien Monk, hur bra som helst tycker jag =D Och så kollade jag på en del filmer på Canal+, som t.ex Grease (omg, så jävla bra, kan se den hur många gånger som helst! =D), Dreamgirls, Mr. Bean på semester m.m. Å en liten sak jag tycker e lite udda... När Mr. Bean på semester kom ut på bio så ville jag se den, men folk som hade sett den tyckte den var jättedålig och slöseri med pengar, så jag sket i å gå på den. Men nu när jag har sett det, så undrar jag om dom verkligen såg samma film som jag =P för
jag tycker iaf den va hur jävla bra som helst! =D Men man kanske måste va lite av ett "Mr. Bean-fan" för å gilla den kanske, vad vet jag? Men bra va den iaf, hela familjen (-Erik å Pappa =P) samlades å kollade på den å skrattade typ hela tiden xD

Sen så kunde vi ju såklart inte bara lata oss å ha kul, ne, för vi skulle ju jobba oxå =x =P Så jag skrapade bort gammal färg från carporten, 1 sida, å sen så målade jag 2 ½ sida xP Boooring, äckliga spindlar va det där oxå >.< Vilket såklart innebär att halva familjen står å retar en för att man e rädd för dom >.<

Jaja, men vi käkade ganska gott iaf! =D Blev grillat två gånger, å mamma gjorde massa god mat, å så blev det fika varje dag oxå xD
En lite rolig sak e att kl 10 typ varje kväll så låg alla å sov =P Å kl 6 (jag skojar inte) va alla vakna =P

Så det e ungefär så mina senaste 6 dagar har sett ut ^^ Å så har man ju myggbett över halva kroppen, å målarfärg oxå för den delen =P
Men det är skönt å va hemma nu iaf, men nu e jag trött! =P Brukar som sagt sova vid den här tiden =P Ajuste, mina små yngel har ju blivit stora dom här 6 dagarna som jag varit borta! =D Okej, inte stora, stora kanske.. men större =D
Men ska kolla lite bloggar å sånt nu, å sen ska jag väl lägga mig =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0