Morrn =)

Tjenixen ^^
Igår va jag som sagt med Alex =) Vi käkade tomatsoppa!! Fan va gött ;) Sen kollade vi allsång på Skansken med hennes mamma å sen kom några som skulle lämna sin hund hos Alexandra i 2 veckor å 2 dagar, Alex å Daniel ska dela på ansvaret. Men sen iaf så gick jag å Alex ut med henne, Reina, vi gick till långbroparken å satt där ett tag, drack en cider var (A) sen så gick vi till Bigges å käkade, han som står där å säljer va ganska rolig xD
 
Sen iaf så gick vi hem till Alex, å Daniel skulle kanske inte sova hemma, så vi skulle sova i hans rum för att Reina ska sova i hans rum å hon ska inte sova ensam. Så jag somnade som en stock, men inte Reina å Alex xD Så Alex väckte mig kl 4 å då va Daniel hemma å skulle ta över, för Reina satt å skällde å ville inte sova. Så motvilligt gick jag upp å la mig =P Men jag kunde inte somna, Alex gick efter ett tag å la sig i sin mammas säng (hennes mamma va redan uppe =P) å då fick jag ju mer plats, men jag kunde ändå inte somna! Men jag somnade till slut nån gång vid 7-halv 8 =P

Kl 11 idag väckte Alex mig, hundarna behövde gå ut, jag sa åt henne å göra det å sen väcka mig, så hon väckte mig igen kl 20 i 12, då käkade jag å sen gick jag hem till mig å städa mitt rum å duschade å sen kom Madde, vi tog en promenad med Dharma å sen kom Mimmi oxå =) Så jag berätta lite om skolavslutningskvällen och resan för dom ^^ Sen satt vi å snackade lite å sen åkte Madde hem, för hon skulle packa, för imorrn åker hon till Spanien =) Mimmi gick kort efter det, för hennes brorsa ringde å hade inga nycklar =P

Så efter att dom gått så satte jag mig framför datorn å läste igenom hela den här tjejen blogg www.mammamarlie93.blogg.se å så har jag suttit å chatta lite med henne ^^ Sen hittade jag en rolig sida på hennes blogg där man kunde fixa å trixa med foton, så det satte jag igång med ^^ Å sen bytte jag min bliggdesign, e inte helnöjd, så jag ska fortsätta sen när jag orkar =)
Men nu ska jag kolla på Harry Potter ^^
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0