Obehagligt värre.. :S

Tja, tillbaka från badet nu.
När vi kom dit så va det bara vi och några killar och tjejer, men det va bara vi som badade. efter ett tag så kom det en kille till + en stor hund. Plötsligt så började hunden skälla som en jag vet inte vad mot oss, (dom sa att det va mot en hare, men det kändes inte så) och att dom va utlänningar (jag är inte rasist!) och hade en stor afrikans pitbull, gjorde ju inte precis att man blev mindre rädd. Dom hade den först kopplad och fastsatt vid stängslet, men sen släppte dom hunden lös så han sprang runt poolen, då hans matte + en annan kille va i vattnen, och dom försökte locka i hunden. Jag bad dom att koppla hunden, för att jag var rädd (inte för att jag är rädd för hundar i allmänhet, men just då kände jag mig riktigt rädd) men dom sa att "det e luuugnt tjejer, han e snäll" så när dom fick i hunden (puttade i honom!) så gick jag upp, men hunden kom upp efter ett tag den med, så jag satt på bänken, jätterädd, sen kom Alex oxå upp å vi gick hem, så nu e vi hemma.

Va fett obehagligt, å jag blev riktigt sur på att dom struntade i att jag sa att jag va rädd! Så ne, nå mer nattliga bad utan manligt sällskap kommer det nog inte bli tror jag..
Ska klä på mig nu iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0