Orkar inte städa! >.<

Blää, kom precis å tänka på att imorn, eller i övermorrn, så måste jag städa mitt rum >.< Fett jobbigt, för det e stökigt =P Men eftersom att Mr.x ska komma på måndag, så vill jag inte precis att det ska se ut som det gör nu xP Så jag får väl helt enkelt städa det fint =P Har ändå lovat mamma att jag ska städa rummet jättefint innan skolan börjar.. alltså så menas det med att dammsuga under sängen, torka bort allt dam från hyllorna.. å typ, aa, gör jättefint =P

Btw, vet ni vad!? Det e 24 dagar kvar tills jag börjar gymnasiumet!! Börjar bli lite smått nervös =S Tänk om alla lärare är jättedåliga? Eller om jag hamnar i värsta sämsta klassen lr nåt >.<
Nee, usch, jag kommer sakna min gamla klass å mina gamla lärare! (Eller.. ja, Johan, Eva W å Hanna dåra.. inte dom andra xP)
Jaja, e ändå 24 dagar kvar, så nu ska jag itne tänka för mkt på det xD

Nu vet jag itne riktigt vad jag ska göra.. ska jag börja städa? Neeee, det orkar jag inte =P Men jag ska ner å ta en dusch tror jag ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0