Pappa har blivit intervjuvad ;)

Haha, fick precis höra att pappa blev intervjuvad av tv4 idag, men kamera å allt ;P Dom kom fram till honom å frågade vad han tyckte om bensinpriserna. "Det e ingen fara, jag kör på etanol" svarade han xD Så det ska bli skoj å se om han kommer med på tv då =D
Sen kom tydligen Fabians (min första kille) pappa fram å började prata med pappa =P Så tydligen ska Tove, Fabians lillesyrra, börja på Orfeus-skolan där min lillesyrra går ^^

Men men, lat som man varit så har man inte packat än, så jag ska typ göra det =P
Men åååh, jag vill ha pengar på min mobil!! Blir så sur på mamma att hon aldrig vill bidra med det, jag menar, vi är inte fattiga, okej, vi e inte rika heller, men vi har absolut inte ont om pengar. Mamma köper dyra sakert ill sig själv ganska ofta, men så fort man ber om nåt så kommer hon med massa ursäkter. Jag menar, 75 kr extra i månaden, det e fan inte mkt.  När hon går å köper dyra kameror å stora platt-tv:s till sig själv, så tycker man att hon borde kunna bidra med lite pengar till mobilen.
Ne, jag har snåla föräldrar (mest mamma). Men men, that´s life i guess.
Ska packa nu iaf, puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0