Skit oxå =/

Happ.. nu trillade man dit igen =/ Hade en skitkväll igår å det låg vassa saker på bordet, svårt å stå emot =/ Fan. Jag som hade hållit mig undan det ett bra tag =/
Sov skitdåligt inatt oxå >.< Somade sent, runt 2-tiden å imorse, kl halv 8!, så kommer Charlotte in i mitt rum för att "titta på Dharmas fästingar"  Ååååh, jag va SÅ nära på å gå upp å slå till henne >.<

Aja, har käkat frukost nu iaf, pressat i mig två mackor, känner mig spyfärdig nu >.< Å nu måste man gå å dölja handleden oxå för familjen =( Visst, mkt e det inte, men det syns ju =/
Jaja... ska ut med Dharma nu ett tag, e alltid skönt å gå när man inte e på topphumör..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0