Trött, trött, trött..

Tja.
Nu e jag hemma igen efter en lång dag.
Vi började med att åka till Fruängen, sen åkte vi till Mariatorget å skulle därifrån gå till Slussen, på vägen så va vi å köpte dricka, å jag e fett stolt över mig själv, för jag tog en vatten istället för en läsk =D men iaf, vi råkade gå fel å gick till Liljeholmen istället =P Så vi åkte därifrån till Slussen istället ^^ Å från vid Slussen köpte vi en korv med bröd var å sen tog vi djurgårdsfärjan så man gick av där vid grönan, så därifrån gick vi till Aqvaria å va där ett tag å kollade på alla fina firrar =D Sen köpte vi en glass å så gick vi strandvägen en bit till östermalmstorg, å därifrån åkte vi till Slussen å så gick vi till kinarestaurangen å käkade 4 små rätter ^^ Å vet ni vad? Jag åt faktiskt =D å tog en vatten istället för läsk ;) Visst e jag duktig? =D Sen iaf så åkte vi hem, så nu e vi hemma, skönt, för jag har ont i fötterna XD

Vet ni, en sak jag blev jävligt förvånad över idag, det va typ jättemånga killar som kollade in mig idag :S Om man typ gick förbi ett gäng killar så kollade en å sen å sa nåt till dom andra å så kollade dom oxå :S
Jag menar.. ok om någon kille med lite halvudda smak kollar.. =P Men jag menar, så många? Jag tycker inte iaf att jag ser särskilt bra ut.. eller så kolla dom för att man såg rolig ut ;P Det verkar mer troligt xD

Så här såg jag ut idag iaf =P Klänningen e från Amerika =)



Aja, nu e jag fett trött, men ska typ kolla lite bloggar ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0