Väntar..

Tja =)
Vaknade kl 1 idag =P Låg kvar ett tag i sängen å spelade nintendo dogs (jag vet, jag är jättenördig, men det e fett kul!! =P) sen gick jag upp å gjorde stekta ägg på mackor, typ det enda vi hade kvar =P å sen spelade jag lite mer (A)
Men nu har jag lyckats slita mig å sitter här istället ;P Hade 3 mail i inkorgen när jag loggade in, men tyvärr inte det mailet jag väntar på =( Hoppas det kommer idag! =D Haha, nu gör jag säkert er nyfikna, men jag vill bara inte säga något innan jag vet säkert ^^
Ska leta upp lite fusk nu! =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Sojung

vilken musik lyssnar du helst på i sommar?:)

2008-07-22 @ 15:22:27
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0