-

Tjenixen, e hemma hos Madde nu ^^ Skoldagen idag har varit chill =)

Engelska-Johan "höll tal" och vi fick skriva vad vi tyckt om honom å hans lektioner.

Matte - Håkan "höll tal" han med, å vi kollade på en lite snutt på youtube.

Lunch - Det va fisk, men helt ok ^^

Svenska - Vi satt å lyssnade på  när Mattias spelade gitarr, å vi sjöng till =P Sen spelade jag min låt, å ALLA satt å stirrade på mina tår.. för enligt dom så "håller jag takten med tån" -.-´ =P Avbröt mitt i för alla satt å garvade, jag frågade vad dom garvade åt "du har en larv i din sko" svarade Sofie, för det såg tydligen ut så =P Så alla mobbade min för min tå xP

Träslöjd - Hade ingen, för jag e redan klar med allt. så jag va med å fixade  lite med ljuset inför kabarén ^^ Fick mitt MVG i engelska föresten!!!! =D =D =D

Så efter skolan kom pappa å lämnade gitarren (blev brorsans, för pappa hade inte hunnit hämta min från Jam) å så gick Elin, Mimmi å jag till Madde där vi e nu å Madde visar upp sig i sin balklänning, skitfin!! =D
Men nu ska jag byta om till mina kläder jag ska ha ikväll, å sen ska vi väl iväg å käka ^^
Önska mig lycka till ikväll! (Btw, det är kl 19:30 kabarén börjar, inte kl 19:00)
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0