18

Så, nu har jag nördat Smallville liite för mkt kanske =P ca 3 timmar å 20 min xD Men nu känner jag mig ganska trött, så jag ska borsta tänderna å byta om å sen ska jag krypa ner i sängen å sussa ^^

Hehe, kom å tänka på en sak Jenna sa till mig förra veckan. Att jag har förändrats =P Alltså, förändrats mer i hur jag går klädd typ.. å om man kollar på hur jag gått klädd idag, så kanske det stämmer ;P Har tyvärr inte hittat mammas kamera så jag kan inte lägga in nån bild, men jag kan nog göra det imorn ;)

Godnatt på er =)
Puss å kram <3

/C

Tillägg: Hmm, fyfan va udda =P Kollade precis statistiken.. å vet ni vad? Jag har ingen statistik för idag (igår) =P Jag har för den 6:e å den 8:e.. men inte den 7:e =P Det e lite udda xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0