Cirkus Wiktoria

Tjenare bloggen ^^
Nu e vi hemma, å det va fett skoj! Jag tyckte det va minst lika kul som alla småttingar ;D Föreställningen varade i 1 h 45 min.
Va en kille som va fett ball, han gick på lina å hoppade å gjorde volter på den å hoppade över saker å sånt ^^


Å så va det en kille som hade en dolk i munnen å så balanserade han massa saker på den. Sen balanserade han ett svärd mot dolken, spets mot spets. Livsfaligt, för svärdet va vasst! Som tur va så klarade han det ju ^^


Sen va det ju djur där oxå.. kameler, hundar, duvor, katter, hästar och getter. Visst, det kan vara jättekul å se på.. men jag tycker så jäkla synd om djuren.. stackars de 4 kamelerna + en häst som måste trängas på en liten yta, å en tjej som står å skriker på dom å kommenderar dom å springa runt.. klart dom blir stressade =/


Fett söta munnar hade dom iaf =D


Häst + ponny (shettis?)


En grej jag blev riktigt sur över va när en duva inte gjorde som dom ville, då gick killen fram å tog tag i den på ett sätt som inte såg snäll ut, å kastade upp den där den skulle vara.. =(
Å av de tre hundarna så va det endast ensom verkade tycka att det va kul..
Men på det hela så va det en lyckad kväll å det va skoj å gå på cirkus ^^ nära å bra oxå =)

När vi kom hem så ringde telefonen..

J- Wennström
O- Ja hej, det är Olle, vem är det jag pratar med?
J- Hej hej, det e Caroline
O- Jaha hur mår du då?
J- Jo, det är bara bra, hur e det själv?
O- Jora, det e bra. Bloggar du?
J- Aah... hur vet du det?
O- Jag sökte på Wennström på google, å då kom din blogg fram.
J- Jaha..
O- så ni har varit på cirkus ni?

Aa, å så fortsatte samtalet lite.. men det jag vill få fram med den här konversationen e att när han sen pratade med mamma så fick hon oxå reda på att han hittat min blogg... bara inte hon kollar upp den -.-' Har ingen lust å byta blogg igen.....

Ska lägga mig snart iaf.. för det blev alldeles för sent igår, så jag va helt slut i skolan idag.. så jag måste sköta mig de sista dagarna, för nu e det inte mkt kvar!! =D

Tisdag - Vanlig dag, kabaré för föräldrarna på kvällen.
Onsdag - Tre stycken kabaréföreställningar under hela dagen.
Torsdag - Annorlundadag (Jag ska till sjukhuset..)
Fredag - Lediga.

Måndag - Fortbollsmatch, 9orna mot lärarna. 9ornas lunch och bal!
Tisdag - skolavslutning!! =D
*Onsdag - packningsdag
*Torsdag - Vi drar till Amerika!!!!!! =D =D =D =D

*Hör inte till skolveckan, men skriver till det ändå ^^

Men nu ska jag snart krypa till sängs ^^
Godnatt på er kära läsare ;)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0