Go´morrn

Tjenare, nu sitter jag här i handuk å dricker min vinbärs-smothie ^^ Såååå gott =D

Idag har jag en fullpackad dag...

9:10-14:30 Skola
14:30-16:00 Käka å kolla Maddes klänning?
16:00-17:00(?) Gitarravslutning
17:15-19:00 Genrep imför kabarén
19:00-20:00(?) Kabaré för föräldrarna

Så ser min dag ut xP
Tihi, jag e rolig jag.. jag tänkte att jag börjar kl 8:10 idag, så det va tur att jag kollade schemat, för på tisdagar börjar vi ju kl 9:10 xD Men det va iofs tur, för då hinner jag fixa lite saker som jag måste fixa ^^

Nu har jag iaf precis skickat iväg ett grattis-sms till Marcus som fyller 18 år idag! =D =D
Å igår fyllde Reis 16, å Alex mamma 40 =D Så grattis i efterskott till er, å Grattis till Marcus som fyller år idag ^^

(Bilden han han gjort själv ;P)


Men nu ska jag klä på mig å fixa lite saker ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0