Kabaré!!! =D =D

Tja! =D
Har som sagt varit en fullspäckad dag idag =P Hann ganska precis till gitarren, käkade typ på vägen dit xD Sen efter gitarren så käkade jag upp resten å jag flummade lite xD

Vid 10 över 5 kom vi till skolan.. tjejerna fick lite olika uppdrag å jag satt å övade. Klockan gick.. 2 timmar kvar, 1 timme kvar, 10 min kvar! Å jag blev nervösare å nervösare. Jag va nervös innan, å så gick jag ut å kollade vilka som kommit. Å gissa vad!? Jo, självklart e det folk från min gamla klass å paralellklass där, folk som har mobbat mig dåra, så jag blev inte speciellt lugn av det :S

Sen började vi iaf, öppningscenenn gick väl sådär.. ganska booring tycker jag =P Sen satt jag å väntade, till slut så va det nummret före mig, å musiken börjar ta slut, applåderna kommer, dom går bort från scen, å det e min tur å gå in. Helt själv, bara jag och gitarren. Jag går fram, Mattias fixar mickarna, å jag börjar spela.. klantar mig tyvärr i introt, tar fel ackord =( å vissa ljusa toner blev inte så fina.. men ändå, jag gjorde det!!!!!! =D =D =D =D =D =D Så nu har jag gjort det en gång.. tre gånger kvar :S

Lite kul, för när mamma gick ut så hörde hon nån säga. "Shit, jag hade ingen aning om att hon kunde spela gitarr, trodde bara hon spelade valthorn eller va det heter.. å det lät ju bra oxå..." Haha, så det va alltså nån från min gamla klass/paralellklass xD Å sen kom det fram en helt okänd tjej å typ "Jättebra låt!"
Å Jenna å Felicia va ju där oxå, å hade förberett en sak utifall att allt skulle skita sig xP Men som tur va så gjorde det ju inte det ^^
Det va snällt av dom å komma å "hejja" på mig ^^ Tack tjejer =)
Å Alexandra å Johan, tack för att ni kom, betydde skitmkt för mig <3 <3 =)
Å tack Madde, Elin å Mimmi för allt ert peppande! =D <3
Så va ju nästan hela familjen där oxå ^^ Alla utom Fredrik. Farfar va där oxå, å så va ju även Ingemar å .. kommer inte ihåg va hon heter bara för det =P Men en annan tjej från kyrkan va oxå där ^^

Men efter att jag varit på scen, shiiiit va jag skakade =P Kunde verkligen inte hålla händerna stilla =P
Alla fick en ros var oxå, å jag fick en bukett av Johan =D <3

Men nu ska jag byta om till nattkläder ^^ Börjar kl 7:50 imorn, har tre stycken föreställningar, hoppas dom går minst lika bra som idag, bättre helst ;)
Puss å kram på er <3

PS.

- Marcus, säger (21:07):

ja blev super gla för ditt sms

- Marcus, säger (21:07):

:D
Caroline] Jag gjorde det!!! =D =D =D säger (21:07):

=D

- Marcus, säger (21:08):

även fast ja fick.... 10 st

- Marcus, säger (21:08):

lr nå

Caroline] Jag gjorde det!!! =D =D =D säger (21:08):

Haha =P

- Marcus, säger (21:08):

men att du skicka

- Marcus, säger (21:08):

trodde ja inte :D

- Marcus, säger (21:08):

så de va spec <3


Naaaw =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0