Sommarlov!!!!!!!! =D =D =D

Sov ju hos Kenny inatt å jag skulle va i skolan 8:30, han 9:45, men jag kom upp alldeles för sent, typ 8:18 =P Så då gick jag upp å klädde på mig å satte i linserna, sen gick jag hem å borstade ut håret (hade hårspray från igår! XP) å tvättade bort sminket lite snabbt å käkade frukost, bytte om å drog till skolan.

Jag kom runt kl 9, men det va ganska lugnt ^^ Vi övade igenom låtarna lite å sen va det dags för oss å börja. Vi gick ut å började med å sjunga "You bring the sun out", sen sjöng tre tjejer låten "i'm yours", å sen sjöng kören "I denna ljuva sommartid".. lät typ skit =P Sen sjöng en tjej som heter Jessica en låt, å fyfan va duktigt hon va!
Sen så va det dags för det årliga talen å så stipendiumutdelning å sen sjöng kören "show me love" å jag sjöng solo, å det gick bra ^^ Sen sjöng Christoffer å Mathilda en sång, å till sist höll två tjejer i nian tal å sen va det allsång på "den blomstertid" ^^ Å sist men inte minst så klappades niorna ut! =D

När vi kommit ut så gick jag å Elin å hämtade våra saker i musiksalen å så gick vi till vårt klassrum där vi fikade å fick våra betyg, alla fick dessutom en bok av Johan (alltså en vanlig bok, jag fick Domen) som han skrivit en kommentar i, I min stog det "Carro, sjung din sång. Du äger!" Å så Johans underskrift ^^

Mina betyg då, jag känner mig fett nöjd =D Fick 4 MVG, 4 VG å 9 G ^^ Totalt 230 poäng =D Har alltså höjt mig med 35 poäng sen förra terminen =D Å det betyder 1200 kr i betygspengar av mormor, får dom i handen imorn, i dollar ;)
Sen iaf så va det kramar ute i korriden, å Madde stog ju å grät, så då började jag oxå gråta =P Sen iaf tog vi våra papper vi sparat å gick ut å brände upp dom! xD gick kanske inte så jättebra, men men xD Va skoj ändå ;)

Men sen letade vi upp Hanna så jag kunde säga hejdå, å på vägen så kramade jag några lärare ett antal gånger =P Johan, Eva å Hanna fick en del kramar =P Sen fick faktiskt Håkan en oxå xD
Sen när vi skulle hem dåra så stog vi å pratade ett tag å kom överens om att vi måste fortsätta å hålla kontakten å träffas =) så vi pratade ett tag till men sen gick alla hem till sig ^^

När jag kom hem så hamnade jag här på en gång =P Men jag ska ner å duscha nu, å senare så ska jag till Långsjön där typ resten av klassen kommer vara =) Så det ska bli skoj ^^ Kommer nog inte dricka nåt =P Ska iaf inte dricka mig full xD Tvekar lite bara på en grej.. vet inte om jag ska göra det lr inte? :S Fan va svårt det ska va.. =/

Btw, TVÅ DAGAR KVAR!!! =D I övermorrn drar vi =D

Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0