Varmt men nice ^^

Tjolahopp ^^
Va iväg å köpte glass förut, å på väg hem så träffade jag Alex som va ute med Charlie ^^ Så vi satt å pratade ett bra tag.. i ca 2 timmar ^^ Pratade om allt möjligt, va skoj ^^ För det e väl typ sista gången innan vi drar till Amerika (4 dagar kvar!! =D).. Sen gick vi iaf hem till henne å jag käkade tomatsoppa (Mums!! =D) å Alex käkade nudelsoppa, sen va vi å chillade lite på hennes tomt, kollade Ludde oxå, han verkar ha blivit biten av nåt, för han e typ svullen vid benet =(

Sen satt Alex å petade på mig med pinnar, då gick jag å la mig i hängmattan, då gick hon in, å jag efter. Å när jag kommer till trappan så kommer hon ut å slänger vatten på mig -.-'
Sen skulle hon "bada" Charlie. Alltså ha vattenslangen å spruta vatten på honom. Å då passade jag på å ge igen ett antal gånger xD Men sen när vi va inne så kom hon å smetade hundmat på mig. BLÄ! Så jag tänkte snärta henne med handuken, men det slutade med att jag sprang efter henne på gatan =P

Men nu e jag hemma iaf, ska ner å ta en dusch, å sen ska jag träffa Johan. Antagligen sista gången innan jag drar till Amerika (Fyra dagar kvar!! =D). Å vi ska typ till långbroparken å sitta där å chilla lr nåt. Men iaf, ska ner nu ^^
Btw, glömde jag å nämna att det är FYRA DAGAR KVAR tills vi åker till Amerika!!? ;) ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

tacktack :) ihih, tack så mycket, jag venne om jag tycker om den men aah den får funka så länge ;)

2008-06-08 @ 20:10:57
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0