Ändrat..

Hej hej
Nu har jag ändrat lite design nu igen ^^
Har ändrat texten, både i rubrikerna å i inläggen. Har även lagt en ram runt bloggen, å inom ramen så e bakgrunden vit, å så har jag "sträck" som skiljer inläggen åt =) Å så har jag ett "sträck" som skiljer menyn åt. Å så har jag lagt till almanacka och besöksräknare som räknar alla unika besökare =D

Har en del småsaker som jag vill ändra fortfarande.. men vet inte riktigt hur, så jag ska söka lite mer å se om jag kan hitta det ^^ Men just nu orkar jag inte fixa nå mer =P
Tänkte lägga mig å vila lite nu... har tråkigt, men jag vill ändå vara ensam fortfarande...

/C

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

visst är det, ha en bra kväll!

2008-03-25 @ 19:34:19
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0