Haha, jävla diskussion xP

Haha, jag å Kenny asså =P Kenny e helt chockad xP
Jag berättade (vet inte hur vi kom in på det =P) att jag å Alexandra kan duscha tillsammans, å han blev typ helt paff å jätteupprörd =P Han tycker jag e helt dum i huvudet för att jag kan duscha tillsammans med min bästa kompis som jag har känt i över 6 år =P Haha, så vi sitter å snackar om det xP

Haha men men xP Sitter iaf å snackar (skype å webbacamar) med Kenny, som äntligen har skaffat webbcam =P men jag ska väl lägga mig snart.. å e ganska trött, å så e jag fortfarande lite sjuk, men jag ska till skolan imorrn iaf =)
Btw, fick 2 kommentarer idag, å 1 igår, det e ju skoj! =D Har typ inte fått nån kommentar på lääänge =P

Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0