Hej =)

Idag vaknade jag lite sent =P Men men, kom typ bara 5 min sent =P
Började med tyska iaf, där hade vi läxförhör, å sen lekte vi pictionary, det blev lika ^^
Sen hade vi läsning, där satt jag å Linda å snackade om vem som ska med Kenny på balen xD men hon ska tydligen med Max, så det e lugnt för mig då ^^ Visserligen har ju Felicia "paxat" honom sen 6:an =P .. Haha, men han väljer mig iaf ^^

Sen hade vi iaf no.. där höll vi på med bigbang å sånt, sen va det e.v.. där gjorde vi typ nada =P Men vi fick reda på att en förälder hade ringt in å varit skitsur på en sak som vi skrivit i skoltidning =P vi hade nämnt ordet analsex, å det hade hon blivit jätteupprörd över xP

På lunchen gjorde vi nada.. bara käkade =P
Sen på sv så hade vi muntligt NP.. tror det gick helt ok =) å sen så fick vi ett pappersbit där det stog lite info om en person som vi ska vara =P vi ska nämligen lära oss å skriva CV:n å sånna roliga saker ^^

Efter skolan så gick jag hem till Alexandra, råttorna har blivit fett stora med sjuukt söta ^^ Så vi satt å spelade lite kort, men sen blev klockan mkt å jag gick hem, käkade lite, å sen åkte jag iväg till kören. Va askul där idag, vi sjöng en jätterolig sång ^^

Men nu e jag hemma iaf, å Johan e här, så nu ska jag vara lite social ^^ Imorrn e det sjukhuset som gäller iaf.. =)
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0