Lista!

Den här snodde jag från Idas blogg ;) Ska göra den bara, sen ere fotbad som gäller ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött å har tråkigt..
Favoritgodis: Choklad å lakrits ;)
Är det nåt du absolut inte äter: Hmm.. vet inte =P
Kläder just nu: Två linnen från H&M, ett vitt under å ett vitt med stjärnor över, å Jeans från cubus.
Musik just nu: Amy Diamond-Thank you
Vad sa du senast: Ne, jag vet, va andra färger den här gången.
Favorit-hangout: Vet inte =P
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ.. antingen typ stenåldern eller i framtiden, typ år 3000 ;)
Sommarplaner: AMERIKA! =D
Fisk eller badkruka: Haha FISK ofc ;)
Saft eller alkohol: Hmm, beror på humör ;) men oftast saft tror jag =P
Längd och vikt: Längd: 172, 9. Vikt: Vill jag inte svara på.
Hur många kuddar sover du med: två ^^
Favoritväder: Solig å lagom varmt ^^
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Alexandra, Johan å en gitarr ;)
Spelar du nåt instrument: Japp, gitarr! =D
Morgon- eller nattmänniska: Natt =P
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr >.< =P
Vem är viktigast för dig: Alexandra och Johan! <3
Bästa film: Eeh.. vet inte >.<
Tror på liv på andra planeter: Jao
Kommer du ihåg din första kärlek: Fabian =P
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet..
Tror du på mirakel: Tror det..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Aa =)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nja.. =P
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, verkligen inte ^^
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 typ ^^
Bio eller promenad: Oftast bio.. men beror ju lite på =P
Är du kittlig: Lite xD
Snarkar du? Om jag e sjuuuukttrött eller förkyld =P 
Stjärntecken? vågen
Rädd för insekter? Spindlar!!!
Äckligaste insekten: Spindlar >.<
Största svaghet: Eeh.. vet inte =P
Det här är jag bra på: Ehm.. typ.. spela gitarr å sjunga kanske? =P
Bästa bok? Harry Potter!!! =D
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig å typ kunna läsa folks tankar ;) (kanske röntgensyn oxå ;))
Vad vill du jobba som? Vet itne riktigt.. djur typ ^^
Chips, morötter eller godis? Godis xP
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Lite..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig,men inte vad eller var =P Enda piercingen jag har e i öronen, skulle vilja ha i naveln oxå nån gång kanske ^^
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stStökigt, alltid! =P
Gungar du på stolen? Nope =)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Lätt! =D
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur är din drömtjej/kille? Fina ögon, sjunger å spelar gitarr, å e snäll å omntänksam å sånt ^^
Hur många syskon har du? 4. Fredrik, Viktor, Erik och Charlotte
Vad är du mest rädd för? Att någon jag älskar ska dö..
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? Aa ^^
Gillar du att sjunga? Jag älskar det! =D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Har inte gått nåt än ;)
Anser du att du är stark? Haha, beror på vem man jämför mot ;)
Brukar du sola? Jora, händer väl =P
Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10 sek. å sen sväljer 3 ggr.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej, å jag tänker aldrig börja heller!
Kaffe, te eller inget? Inget =P
Har du en besatthet? Bloggen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0