Lördag ^^

Hej hej
Imorse vaknade jag runt kl halv 11. Hörde att mamma å pappa stog å bråkade med Viktor, det orkade jag inte lyssna på, så jag skruvade upp ljudet på radion å öppnade fönstret å la mig å gosade med Dharma ^^
Låg där i ca 40 min å bara gosade, sen klippte jag hennes klor medans jag pratade lite med Vitkor som kommit in å lagt sig på mitt golv xD

Sen va det dags för lite frukost dåra.. blev två mackor med ett glas options (choklad som man blandar med varmt vatten). Sen så hamnade jag ju här xP
Sitter å lyssnar på radio å pratar med Alexandra.. vi pratar om en en sak som båda e lite ledsna över ='/ men men.. finns väl inte så mkt å göra åt det... ='(

Har tänkt  städa rummet idag.. men vetifan om jag orkar xD kanske tar en liten promenad med Dharma istället... e ju ganska fint väder =)

Ikväll e det iaf som vanligt dags för melodifestivalen hemma hos Alex =) Kommer ju inte va lika kul nu när Björn inte e med.. men tydligen ska Luuk sjunga en hyllningssång till honom xD så det vill man ju inte missa ;) Å sen ska vi kolla på brottskod försvunnen som vanligt, å sen sover vi hos någon =)

Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0