Måndag...

Hejsan,
Vaknade 20 i 8 idag, så det blev till att slänga på sig kläderna, göra en dubbelmacka å sen käka den på väg till skolan =P
Men jag kom i tid, för Johan va försenad som tur va ;)
På samlingen så sa vi inget speciellt.. vi fick skriva upp hur många tulpaner vi sålt.. vi sålde 11 st tsm tror jag.. mindre än hälften av vad vi sålde förra gången >.< =P

Sen hade vi gympa.. å jag kände att jag inte har varit med på länge, å skolkade ju dessutom i torsdag + att jag inte gjort läxan, så jag va lite extra duktig å va faktiskt med på dagen gymnastiklektion =) Å det va ganska skoj t.o.m =P Vi dansade.. va två tjejer där som ledde lektionen.. först hade vi uppvärming, å sen skulle vi, för varje bokstav i vårt namn, göra en rörelse.. typ göra ett C med kroppen t.ex, å det va ganska skoj ^^ sen parades vi ihop två å två å skulle göra några rörelser tsms, å sen va vi 4 st som gjorde en annan rörelse ^^ va riktigt skoj faktiskt =) å sen skulle vi visa för klassen oxå.. å det gick väl ganska bra xP Å till sist delades klassen i två grupper å vi skulle då göra en dans tsms xD

Efter idrotten så tvingades vi gå på den extreeeeemt leriga vägen tbx till skolan där vi hade no.. ännu en värdelös lektion alltså >.< där gjorde vi ingenting.. jo, jag satt å spelade spel på Sannas mobil xD Å sen hade vi matte.. där gjorde vi några saker på ett papper, å sen va det lunch ^^

Till lunch så va det oxpytt.. inte så jättegott =P vi satt där å småsnackade ganska länge, men sen gick vi till musiken. På musiken så pratade läraren om pianot.. men jag har redan MVG i pianodelen, så jag behövde inte lyssna på det, så jag tog en gitarr å gick ut å spelade lite =)
Efter ett tag kom Sofie å ville höra mina låtar, så jag spelade dom, sen kom Iriny oxå, så hon fick oxå höra dom =P

Efter musiken så hade vi vår sista lektion, tyska. Där jobbade vi i boken å satt å disskuterade lite. Sen så fick vi lite information om imorrn, vi ska samlas vid busshållsplatsen 20 i 3.. så jag måste gå lite tidigare från träslöjden, å så kommer vi hem nån gång vid typ 6-halv 7.

Å efter skolan så gick jag hem till Alex som fått hem sina 3 råttor idag =D =D Athena, Elektra å Hera =D Så jäääävla charmiga ;D först va Hera lite trött/skygg, men när dom andra va framme å nosade så kom hon oxå fram å va nyfiken ^^ så vi gosade lite med dom, sen käkade vi nudlar å sen spelade vi lite kort ^^ Å så kom Daniel hem oxå, han skulle fixa lite med deras dator, å han gillar råttor jättemkt, så han va där å kollade å gosade lite med dom ^^

Vid 6-tiden så gick jag hem, då ville mamma ha lite smakråd, för hon skulle köpa nya bågar, så jag hjälpte henne med det =) å sen hamnade jag är framför igen =P

Hahaha, läste det här på Jennas blogg "flickan med gris näsan och grod läpparna" Haha, klockren xD Precis vad jag tycker oxå xD

Men nu känns det som om jag har skrivit ett jättelångt inlägg, så jag tänkte gå igenom lite saker som jag ska packa inför Sälen nu ;)

Bw, har haft 5 unika beökare idag... men inte en enda kommentar =(

Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0