Morrn =P

Hej.
Mådde som sagt inge vidare igår, men jag pratade lite med Kenny, å det slutade med att jag gick hem till honom. Först så kollade vi på film, Jumper. Den va helt okej =)
Sen körde vi singstar, han har ju skrytigt med att han ska äga mig, haha,men ni kan ju gissa vem som vann? Jag, ofc ;) xD
Sen iaf gick vi upp igen å skulle kolla på en till film. vi började med å kolla igenom Kyla xy lite snabbt, Kenny typ spolade fram å berättade lite (han orkade inte se om alla xD) men det serien verkar vara fett bra. Sen iaf så satte vi på SO1 Smallville =D men iofs så kollade jag inte så jättemkt, jag å Kenny hade krig istället typ hela tiden =P han e ju så jävla kittlig xD xD

Innan jag drog hemifrån så skrev jag på tavlan "E hos Kenny, kommer hem ikväll". Men det blev inte riktigt så =P klockan blev ju skitmkt, å jag va skittrött å pallade inte gå hem, så vi gick å la oss. Först låg vi i Kennys rum. Men han e ju lite rolig =P Han har ingen säng! =P utan han har typ massa kuddar istället som han ligger på =P (ganska obekvämt, man hamnar bara emellan på golvet istället xD) Men jag tyckte inte det va så bekvämt där, så vi gick till ett annat rum där han har sin säng =P
Där iaf så typ kl 6 somnade jag. Runt kl halv 11 vaknade vi idag. Fick höra från Kenny att han inte kunnat somna, så han typ kollade en till film =P Så han somnade runt 8..stackarn =P

Men nu iaf så e jag hemma. Har duschat å käkat frukost, å matat firrarna ^^ Ser att någon har laggt några rom! hoppas inte de andra fiskarna äter upp dom, vill ju ha lite yngel ^^
Ska lägga mig å kolla lite på firrarna nu... e fett trött =P
Puss å kram på er =)

/C


Kommentarer
Postat av: Felicia

Carro jag vet att du försöker tjyva min baldejt, passa dig ;D haha

2008-03-26 @ 01:08:37
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0