Morrn.

Gomorron =)
Idag vaknade jag kl 10, då matade jag firrarna.. å alla prickar e borta nu! =D E ju sista behandlingsdagen idag, så jag ska byta vatten i karet nån gång idag ^^
Sen iaf gick jag å käkade medans Alex satt vid datan, men allt muppade sig så vi fick starta om den =P Hade eg. tänkt å ladda in lite bilder på råttorna på rattor.ifokus.se, men vi pallade inte det, så Alex har gått hem till sig nu.

Vet inte vad som händer idag.. ska som sagt byta vatten i karet.. å sen vill mamma att vi ska ta tag i den här jävla gympaläxan.. men vi får se hur det blir med det.. Sen ska vi iaf gå igenom kriterierna.

Men nu ska jag rensa lite saker på datorn =)
Puss å kram på er.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0