Österrikiska ambassaden.. fan va trist xD

Tjenare.
Idag vakande jag halv 8! länge sen jag vaknade så tidigt =P så jag hann käka frukost hemma å lite andra småsaker, hann t.o.m. å ta Dharma på en morgonpromenad ^^

Vi började med Engelska då.. å vi skulle ju debattera.. fan va dåligt det gick >.< det va jag å Sanna (Solarpower) mot Madde (Coal) å Madde ägde oss såå hårt =P varken jag eller Sanna hade nå bra argument, å vi hade inte ens läst på nåt om kol, så vi hade ju inga motargument mot kol heller >.< Så Madde fick typ mvg på den grejjen å jag å Sanna g- >.<

Sen så hade vi matte.. på den här lektionen så kollade vi saker på youtube.. väääldigt lärorik *hmmhmm*. Å sen kom vi in på ämnet sexualkunskap å sånt, å så va de nån som sa "Men gå in på wowomg.com, det e en skitbra sak å visa för 7.orna" å Håkan skriver in det å klickar, å då kommer det fram en.. ja, ni kan ju kolla själva xD xD www.wowomg.com xP

Sen så va det lunch.. det va fisk.. smakade väl helt ok. Å sen hade vi Svenska.. Mathias e frisk igen =P Så vi delades in i grupper (jag med Sanna å Sofie) å så fick vi lyssna på två texter å så skulle vi anteckna å sen disskutera, å sen (om första texten) så gick vi fram å pratade om den å så.. det va förberedning inför muntliga np som vi ska börja med imorn.. =P

Å sen så hade vi träslöjd som sista lektion.. ja gjorde klart ramen som ska va runt skåpet.. å limmade de, så jag kunde inte göra så mkt mer sen så jag flummade runt lite. Sen stog jag å snackade med Kenny, å så står han vid fönstret, å då ser jag en spindel, så jag skriker å springer iväg, å då fatta ju Kenny att ja va rädd för spindlar, så han tog den å typ följde efter mig >.<
Men sen skulle jag gå tidigare, skulle ju till ambassaden, å så sa jag det till Jon, å han va typ småsur å tyckte att jag hade flabbat bort hela lektionen, så jag frågade honom vad jag skulle ha gjort da medans jag väntade på limmet å torka, å det hade han ju inge bra svar på, för det fanns inget annat å göra =P

Men iaf, jag gick bort till busshållsplatsen å därifrån åkte vi till T-plan, å så åkte vi till ambassaden.. å där satt vi bara å lyssnade på lite olika personen som snackade österrikiska typ skitsnabbt! (Haha ena killen hade omaka skor xD) så man fattade nada..å sen fick vi äppelkaka, en bulle å så nån typ chokladruta som smakade blää =P
Men jag hade typ skittråkigt.. e inte precis kompis med nån av dom där.. så jag satt å stirrade ut genom fönstret typ =P

Men nu e jag hemma iaf.. men usch asså.. på vägen hem på bussen (141an) så va de en kille som gick på.. å serriöst, fyfaaan va han stank >.<, han kan fan inte ha duschat på över en vecka asså >.<'

Men nu e jag hemma iaf å ska precis börja packa (har inte packat nåt alls än =P) så jag ska sätta igång med det nu ^^
Puss å kram på er.

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0