Sälen ikväll!!! =D

Morrn ^^
Idag vaknade jag 7.. först tyckte jag det va onödigt tidigt (vaknade av att hemtelefonen ringde >.<) men sen gick jag upp å käkade å när jag ändå va uppe tidigt så hade jag ju tid å packa ner allt som hängt å torkat under natten ;) Så nu e allt klarpackat förutom insulinet ^^
Shit va kul det ska bli!! =D jag sitter å e as-speedad å nervös xP å det e ändå massa timmar kvar tills jag ska åka >.< =P kl 5 ska jag ju va där ^^
Tror att det e så att vi sover där, å sen åker vi tidigt på torsdagmorgon =)

Idag börjar jag 9:15 iaf. Då har vi läsning, å sen no, å sen e.v. Haha, å för första gången på läääänge så tycker jag det ska bli KUL på elevens val xD Jag å Madde ska ju börja styra å ställa där nu ;)
Sen har vi lunch, å sen dubbelsvenska.. då ska vi ha muntligt NP! hoppas verkligen det går bra..

Nu sitter jag iaf å lyssnar på lugna favoriter ^^ men ska bäda sängen å klä på mig nu ^^
Skriver såklart ett inlägg innan jag drar sen =) men sen kommer jag nog inte kunna skriva nåt förän på söndag =P

Puss å kram på er! =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0