Sjuuuuk =(

Hejsan.
Igår va ju Johan här.. han gick vid 1-tiden typ =P Å då slängde jag mig i sängen å somnade fort, va riktigt jävla trött =P

Imorse då så vakande jag 07:30 av radion som sattes igång på volym 23 (av 40 xD)..har ju det som väckarklocka, å det funkar ganska bra faktiskt ^^
Men jag va skiiiiseg å hade asont i halsen (hade det redan igår) å Erik va inne flera ggr å väckte mig, till slut gick jag upp å käkade frukost, men sen sa jag till pappa att jag ville va hemma, så han ringde å sjukanmälde mig, så jag gick å la mig igen.

Andra gången vaknade jag kl 12, då va det pappa som väckte mig å sa åt mig å gå å käka lite, så jag gick upp å åt lite mat, sen fastnade jag framför tv:n =P
Men vid 3-tiden kom farfar hit, så då gick jag upp från soffan å hälsade på honom, å så har jag berättat lite om hur det va i Sälen å så har jag visat bilderna för honom ^^
Just nu sitter jag å chattar med Alex, så jag ska forstätta med det =)

Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0