Torsdag

Hej hej.
Nu e det torsdag.. snart e det helg, fan va skönt xD

Imorse så väcktes jag som vanligt halv 7.. å sen somnade jag om.. sen trodde jag att jag vaknade 20 i 7.. men pappa kommer in å frågar när jag börjar "20 över 8" säger jag å tycker att jag har all tid i världen.. då säger han " men klockan är ju 20 i 8.. nu får du skynda dig på!" så jag gick upp å käkade å borstade tänderna å allt det där, sen fick jag skjuts av pappa, så jag kom i tid till no.n som va vår första lektion. Där kollade vi på några bilar som inte funkade =P å sen satt jag å Sanna å vek flygplan xD

Sen så va det dags för matte i 80 min. Först hade vi genomgång, sen så gick vi ut å jobbade för att det va så pratigt där inne.. men jag satt å läste istället.. orkade inte jobba =P

Sen hade vi lunch.. va nån Thaigrej med pasta.. smakde väl ok.
Efter lunch hade vi Sv å So med ännu en vikarie.. där gjorde vi klart några tabellsaker, å sen kollade vi på korta filmer å flamsade runt lite xD

Å som sista lektion va det ju eg gympa.. men jag hade inte gjort läxan, å hade inga gympakläder med mig.. så jag gick hem istället å tog Dharma på en promenad. Hon va helvild =P va ju härligt väder så hon skuttade omkring å höll på xP

Nu har jag precis käkat.. men ska läsa lite bloggar nu å sen kolla på tv ^^
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0