Trött...

Tja =)
Alex å jag drog ju till Johan å gav honom hans presenter som vi va å köpte idag. Det blev en påse cashewnötter (han gillar dom ;)), en "ko-mugg" (fyfan va jag garvade xD) å så en kylskåpsmagnet där det stog "Du är en sån vän alla önskar sig" (tror det stog så iaf..)
Sen fick jag å Alex varsin påsk-present oxå ^^ Hon fick en bok med veg-recept, å jag fick en bok som heter "Akvariets fiskar" =)

Sen iag så spelade vi nåt "myrspel" haha.. lite halvmupp, emnd et va väl helt okej xD Sen spelade vi vänd-åtta, å sen körde vi nå bilspel på x-box, det va fett skoj xD
Men vid 10-tiden så blev vi utkörda xD Så jag gick hem till mig å Alex till sig. Så jag hamnade här såklart =P men ska ner å duscha snart.. blev ju aldrig så förrut xD

Tihi, fick nyss reda på att "GreyFox" (vet inte vad han heter irl =P) (*tillägg* har nu fått höra att han heter Kent Christer Darehed xD) läser min blogg xP Haha, hade inte en tanke på att han gjorde det, för jag har inte ens nämt den för honom, men det har tydligen Wizy gjort xP hehe.. så han sitter å berättar lite skoj saker för mig nu xP

Men men.. mot duschen xD
Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0