Broccoli <3

Mm, fyfan va nykokt broccoli e gott asså ^^ Stog nyss å proppade i mig lite som mamma precis gjort ;) Gott som fan =)

Fyfan va det ska bli kul i helgen! (hoppas jag iaf xD) Ska bli fett kul å komma ifrån allt ett litet tag =P Å umgås med klassen, både kompisar å pojkvännen, å bara flumma å ha kul ^^

Men 7:45 går bussen från västerängsvägen... fett jobbigt -.-' Men men xD Lär antaligen möta några där =P Madde å hennes mamma ska ta den bussen.. sen vet jag iofs inte vilka som får skjuts, men annars lär väl John å Felicia oxå ta den bussen =P

Men nu fryser jag! Ska gå å sätta på mig mjukisbyxorna å sen gå å käka nåt, för jag e hungrig oxå xD
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

fast vi ska ta den som går från fru marias väg =P

2008-05-15 @ 21:42:33
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0