#@&%¤!

Gaaah, jag vill bara skrika å slå sönder nåt! >.<

Får den här jobbigt känslan ibland, vet inte vrf.. Men humöret går upp å ner som en bergochdal-bana.. Vissa dagar e allt skitbra, sen sjunker allt till botten igen å jag mår bara skit.. Kan befinna mig över allt på denna bergochdal-bana bara under en dag. Morgonen börjar oftast bra, å sen e det lite upp å ner under dagen.

Borde jag inte eg. må jäkligt bra?

Jag har pojkvän. (varit tsms i 1 månad imorn =))
Det e skönt väder! Solen skiner, fåglarna kvittrar å det doftar gott.
Jag bråkar inte med nån, varken familj eller vänner.

Men ändå så känner jag mig skitnere å deppig å allt e bara blä!
Å jag hittar inget bra sätt å må bättre på.. Jag spelar lite gitarr, det känns lättare ett tag.. men jag kan ju för fan inte sitta å spela gitarr hur länge som helst :S
Lyssnar på musik å kollar roliga videos.. men ingenting känns bättre för det..
Umgås med vänner. Visst, känns bättre ett tag, men samma där. Kan ju inte va med någon hela tiden.

Så va fan ska man göra?

Jag som trodde å verkligen hoppades på att jag skulle stanna kvar på mitt måbra-humör.. men tydligen inte..
Fan, jag orkar ju inte må dåligt mer =( Mådde skit under hela vintern, å sen vände det å allt blev bra. Å nu, helt utan anledning, så börjar jag må bara sämre å sämre =(

Ligger uppe om kvällarna å tänker på allt som hände förut.. Men det kan väl inte va anledningen till att jag börjar må skit nu igen? Trodde ju faktiskt jag kommit över det.. lite iaf.. Men kanske inte =/
Orkar fan inte mer! =/

Aja, inget blir väl bättre av att jag sitter å skriver ner allt så mina läsare kan sitta å läsa hur dåligt jag mår..
Ska typ gå å kolla på high school musical eller nåt..
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0