Go´morgon =)

Tjenare =)
Igår som sagt va väl inte världens roligaste kväll, men men =P Jag e absolut inte sur på nån iaf, jag va bara jävligt trött =)

Imorse vaknade jag ganska många gånger =P men somnade om hela tiden =P Men vid typ 12 tiden så vaknade jag "på ritkigt" å satte mig upp å matade firrarna. Jag å Johan satt å pratade ett tag å sen gick han för han skulle till Maria å hämta kameran, å sen skulle han hem, för han ska bort ikväll ^^

När Johan gått så käkade jag frukost å klädde på mig, å så hamnade jag här =)
Har absolut ingen aning vad jag ska göra idag/ikväll.. nån som vill hitta på nåt? xD

Ska spela lite gitarr nu iaf ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0