Go'morgon =)

Tjenare =)
Nu tänkte jag berätta lite mer detaljerat om kvällen igår =)

Vi kom dit runt halv 5, då va det bara John där. Så vi satte igång med å hämta nyckel å sånt. Sen kom Jenna och Felicia oxå med allt snacks å stereo. Å resten kom senare. Typ ca 30-40 minför sent.. men men

Vi ställde iaf i ordning alla bordar å stol så vi fick golvet fritt, vi drog ner för fönstrena så det blev mörkt, Filips brorsa Linus va där å fixade med stereon å högtalarna, å jag å Felicia stog å fixade med chipspåsarna, å Jenna å Kenny va hemma hos Jenna å poppade popcorn som vi sen la i strutar. Å vi la klubborna i glas, å vi hällde upp välkomstdrinken.

Vid 6 så öppnade vi. Det va ganska segt i början, men sen kom det några fler å vi från klassen hoppade runt lite på golvet å dansade så att småttingarna skulle våga det oxå. Jag va lite överallt. Jag satt å kassan lite, å hoppade runt på golvet, å satt vid dörren för å ta betalt (eller åtminstonde kolla på när Erik H tog betalt xD)
Å Erik V va en riktig flickfavorit xD Minst 5 stycken tror jag frågade chans på honom xP Å alla klängde på honom å höll på =P Å han sprang för livet XD

Sen va det några andra där oxå, bl.a Max, Frodo å Fetto å några andra. Johan S va där oxå fast han inte ens e med å samlar till klasskassan xD xD
Haha, å det va en kille som sa till Max att "du har rökt för mkt" så det va drf han inte orka dansa, haha å Max såg ganska paff ut xD xD

Å så va det en söt liten kille som kom fram till mig
-Pussade du den där kille förut? *Pekar på Kenny*
-Aa, det gjorde jag
-Varför dååå?
-För vi e íhop
-Jahaaaa
å sen gick han å dansade xD

Haha, å Filip å Erik, dom skulle ju bli ett jättegulligt par. Synd bara att Erik inte gillar Filip på samma sätt som Filip gillar honom xD xD xD xD

Vid 9 iaf så började vi städa i ordning, allt skulle va klart till kl 10. Men det gick snabt, alla hjälpte till relativt bra, men vissa drog väl lite tidigare, men vi städade i ordning iaf, å sen kom vaktmästaren å tyckte allt såg fint ut, så då fick vi gå. Jag fick skjuts av Maddes mamma hem till Johan där jag då kollade film medans han duschade å åt, å sen gick vi hem till mig å jag duschade å skrev ett inlägg, å sen gick vi ner å kollade på film. Men jag va för trött, så jag somnade =P Å Johan kände sig trött oxå å det va 40 min kvar av filmen, så vi sket i det å gick upp å ställde upp extrasängen å bäddade, å sen la vi oss.. jag somnade väldigt snabt tror jag =P

Imorse så vaknade vi 10 i 12. Å jag hade drömt en riktigt, riktigt udda dröm =P
Men vi låg å pratade ett tag, å vid halv 2 tiden så gick han. Jag käkade frukost å sen spelade jag lite gitarr, å sen så satte jag mig här ^^

Ikväll så ska jag sova hos Kenny =) Vi ska va hos hans morsa, jag gillar å va hos hans morsa, för det e fett mysigt där ^^ Å så kan man ligga i en säng å kolla på film, å inte bara på hans kuddar xD xD

Men nu ska jag kolla på Kyle XY ^^
Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0