Handla godis & snacks för 1500, det e så det ska va ;)

Tjenare ^^
Idag har varit en rolig dag, å jag har faktiskt haft kul =D
I skolan hände inget speciellt, förutom att jag faktiskt jobbade bra under svenskan ;)

Å efter skolan så åkte Madde, Felicia å Jenna till Lidl vid typ fruängen. Där köpte vi massa saker xD

2 st "backar" med chips. 20 påsar i varje "back"
6-pack läsk, 2 L x 4 (Cola, Cola light, Apelsinläsk (lr nåt sånt) å sockerdricka)
2 flaskor alkoholfri cider (Till oss dåra ^^)
1 liten "back" med ca 10 påsar dumble, å 10 påsar plopp.
6 st pack popcorn (Med 3 st påsar i varje)
1 stor blandsaft
1 liten lightsaft
Å så lite annat smått godis =P

Haha, Madde ska skicka en bild sen så får ni se hur mkt vi köpte ;P
Men vi hade ingen aning om hur vi skulle få hem dom. Men Erik V, Max, Johar (Tror han hette det?) å DG va där, så vi fick dom å bära läsken åt oss ;P

Så vi åkte hem till Jenna å dumpade allt där i deras garage (Erik fick klättra in genom ett fönster, för det va låst xD) å sen tog vi bussen till Älvsjö (Där lämnade DG oss =P) där vi gick till Willys. Där köpte vi:

80 pack plastmuggar x 4
Serpentiner (Gula å Blå)
Servetter
1 låda kexchoklad (48 st)
80 klubbor

Å så säkert nå mer som jag glömt =P

Sen åkte vi hem. Va fett skoj, va ett härligt gäng det dära :D

Sköna citat:

"Titta, nu har jag lika stora bröst som Madde" Säger Jenna å håller upp två fotbollar som bröst xD

"Fina jordgubbar!" Säger jordgubbssäljaren som nån sorts raggningsreplik xD

Haha, aa, det va skoj iaf ^^ Men nu ska jag nog ner å duscha tror jag ^^
E ju typ ensam hemma nu =P Viktor, Fredrik, mamma å pappa e på Viktors studenskiva, å Erik e med en kompis. Så det e bara jag å Charlotte hemma ;P

Ajuste, lösenordsskyddar bloggen om ca 1 timme! Så runt 8-tiden gör jag det. Sista chansen å fråga efter anv.namn å lösen!

Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

skulle inte du lölsenordsskydda bloggen för 2 timmar sen? =P

2008-05-08 @ 22:08:51
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0