Jaaa! =D =D

Yes yes yes =D =D =D
Det blir simning med delfiner i sommar! =D =D Och jag slipper betala själv, mamma å pappa gör det! =D Fyfan va glad jag e ^^

Men mamma skulle ju va lagom jobbig å säga typ "Hur mkt vill du det här eg. Carro?" " Om vi säger så här, om du orinenterar imorn så betalar vi simningen med delfiner för dig" Men jag e envis som fan (Vi kom fram till att jag fått min envishet från farmor =P) å till slut gav dom sig ^^ Så dom betalar, å jag slipper orientera ^^ Lr.. dom sa att dom verkligen hoppas att jag kommer å överraskar dom imorn med att jag varit på orienteringen.. men ne, det kommer inte hända..

Ska iaf snart till parken å träffa Alex där, hon ska ha med sig Ludde oxå ^^
Puss å kram <3

Fyfan va kul det ska bli! Längtar som fan =D


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0