Klart ^^

Ne, nå kladd blev det inte, det blev seriös teckning faktiskt ^^

Älskar å teckna hästar, å det va det jag tänkte göra först.. men så kollade jag runt i rummet å såg att ca 3/4 av mina teckningar e av hästar.. så jag tänkte om å började teckna på en drake istället ^^

Eg. så färglägger jag nästan aldrig mina bilder, för jag blir aldrig nöjd med det, men jag provade idag, å tyckte at det blev helt OK faktiskt =) Även om jag gillar mer när det bara e tecknat ;P

Före färglägningen


Å efter..


Vad tycker ni ser bäst ut? Med färg eller utan?

När jag ändå e igång å lägger upp bilder på de teckningar jag ritat själv så kan jag ju lägga upp en annan oxå ;P

Min absoluta favoritbild, e skitnöjd med den =)


/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0