Klart!

Yes, nu e jag klar!!! =D =D Så idag har jag gjort klart 3 läxor.
Ganska stor arbete om konflikten i Baskien, 2 dataskrivna A4. Beskrev bakgundsorksaker till konflikten, vilka parter som är inblandade, och så lite alternativa lösningar och möjliga konflikter efter lösning.
Strindbergläxa-Utsikt från mitt fönster, 1 dataskriven A4. Gick ut på att titta ut genom fönstret och beskriva grundligt det man ser å hör typ.
Musikanalys, 1 dataskriven A4 om låten Grace Kelly - Mika. La till nästan dubblet så mycket än vad jag skrivit innan, eftersom att det jag lämnat in innan bara va på G nivå, och Hanna vill ge mig högre än så. så jag hoppas hon blir nöjd med den här =)

Så det känns skitskönt å vara klar med allt! =D Har iofs två prov oxå.. NO-prov å musik-prov. Musiken kan jag nästan helt, å ska jag göra på måndag. Å NO:n kan jag inte alls, å det ska jag göra på tisdag, så jag måste plugga till det. Men det gör jag någon annan dag! =P

Här kommer två låtar med EdGuy som e fett bra ^^

Land of the miracle


Fucking with fire


Nu ska jag käka lite köttsoppa, farfar tvingar mig -.-' =P Han tycker jag äter för dåligt (?) så han har kommit in å gett mig morötter, mackor, bananer å så ska jag käka köttsoppa nu.. men men, vad gör man inte för gamla kära farfar? =P

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha lyssnar du på edguy!? :D naaajs



och en liten fråga om din fina beskrivning av bryggor och stick haha, är brygga liksom truddelutten mellan versen och refrängen? :P

2008-05-21 @ 22:00:55
URL: http://changed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0