Konsert!

Tja =)
Idag efter matten hade vi lunch, å efter lunchen va det dubbellektion i svenska. Vi kollade på film (can´t buy me love) å så snackade vi betyg. Jag har G i alla ämnen förutom Svenska där jag har VG =)

På gympan va det dans igen ^^ först Jenka å sen Vals ^^ Dansade med Oskar från t1 på valsen, å det gick bra =) Dansade en snabbis med David oxå, för han skulle visa att han lärt sig snurren, å det hade han ^^

Efter gympan stannade vi kvar så Sofie fick göra sin redovisning, å sen snackade vi betyg. Jag har G, men jag har MVG- i dans ^^
Sen va vi kvar ett tag i omklädningsrummet å sen drog Madde, Sofie, Elin å jag till Fruängen å fikade ^^ Men kl 5 drog jag hem å tog en dusch, så jag sitter i handuk nu, ska va i gamla långbrodal om 23 min! Så jag måste klä på mig å packa in gitarren, å sen drar jag ^^ Önska mig lycka till! =D

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0